18 Nisan 2009 Cumartesi

x raporu

aşküçnokta'da bir ay gibi bir süreyi geride bırakmışım. Kısaca aldığım notları aktarayım.

İlk günden bu yana;

*30 tane bant çevirdim.
*1 tane fotoğraf yayınladım.
*1 kişiden şıpsevdi fotoğrafları aldım. (1)
*Hiç çeviri önerisi almadım, fakat sevimli yorumlar aldım.
*Daha fazla şıpsevdi almaya başladım, bir de cüzdanımda biriktiriyorum artık bantları.
*Bantları önceden girip planlıyorum aslında ama yine de arada aksattığım oldu, işte o zamanlar kötü hissettim.
*tuneday'e girişlerime oranla bant çevirilerim daha fazla oldu, kısa ve pratik olduğu için sanırım. tuneday'e yaptığım girişleri bazen saatlerce dinliyorum, araştırıyorum.
*Hobi olarak yazdığım blogların (1,2) erkeklerin koleksiyon merakıyla ilgili olduğunu düşünmeye başladım. Sanırım yanılmıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder